|

Klientom detalicznym, którzy regularnie robią zakupy w naszym sklepie przy ul. Wyszyńskiego, oferujemy możliwość uczestniczenia w Programie Lojalnościowym. Jest to ukłon w stronę osób powracających do naszego sklepu. Robiąc zakupy mogą Państwo liczyć na specjalne zniżki. Poniżej prezentujemy regulamin Programu Lojalnościowego.
POSTANOWIENIA OGÓLNE PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO FRYZELA
- „Organizatorem” Programu Lojalnościowego jest „Fryzela” Spółka Jawna Elżbieta Chwicewska, Stanisław Chwicewski 15-379 Białystok ul. Pińska 2
- Program przeznaczony jest dla klientów sklepów detalicznych: Sklep Fryzela ul.Kard.St. Wyszyńskiego 2/1 lok 9 w Białymstoku. Zasady uczestnictwa w programie określa wyłącznie niniejszy regulamin.
- Uczestnikiem programu może być osoba powyżej 18 roku życia.
- Organizator posiada wyłączne prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O każdej zmianie organizator jest zobowiązany powiadomić uczestników na placówkach za pośrednictwem ogłoszeń z 30-dniowym wypowiedzeniem.
- Poprzez podpis na karcie zgłoszeniowej uczestnik dobrowolnie udostępnia organizatorowi swoje dane osobowe w związku z uczestnictwem w programie i udziela zgody na ich gromadzenie, systematyzowanie i przetwarzanie w celach operacyjnych i marketingowych.
- Dane osobowe podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 101 z 2002r. poz.926 z późniejszymi zmianami).
- Klient nabywa prawo do 20% zniżki na zasadach opisanych w regulaminie.
WARUNKI UZYSKANIA KARTY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Osoba zainteresowana jest zobowiązana czytelnie wypełnić i podpisać „Kartę Programu Lojalnościowego”, podać w sposób pełny i zgodny z prawdą dane personalne. W rubryce „adres” jest zobowiązana wpisać swój dokładny adres zamieszkania. Karta zgłoszenia zawierająca braki lub bez podpisu jest nieważna. Konsument jest zobowiązany natychmiast powiadomić organizatora o każdej zmianie swoich danych osobowych.
- Każdy z uczestników otrzymuje wyłącznie jedną kartę.
- Karta Programu Lojalnościowego nie jest kartą kredytową ani płatniczą.
- Klient otrzymuje kartę bezpłatnie.
ZGUBIENIE, ZNISZCZENIE, KRADZIEŻ KARTY
- W przypadku utracenia lub trwałego uszkodzenia karty Klient jest zobowiązany powiadomić organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody Klienta wynikłe z utracenia lub uszkodzenia karty.
- Po utracie Karty Programu Lojalnościowego Klient rozpoczyna program na zasadach ogólnych.
KORZYSTANIE Z KARTY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO .
GROMADZENIE PUNKTÓW NA KARCIE
- Warunkiem rozpoczęcia Programu Lojalnościowego Fryzela są jednorazowe zakupy na kwotę nie niższą niż 75zł.
- Klient otrzymuje imienną Kartę Programu Lojalnościowego, pracownik firmy Fryzela oznacza zakupy stawiając pieczątkę na karcie.
- Każde kolejne zakupy na kwotę nie niższą niż 50zł oznaczane są pieczątką w karcie (pieczątką oznacza się zakupy dokonywane w jednym dniu – decyduje data).
- Zebranie 4 pieczątek w karcie gwarantuje 20% jednorazowej zniżki na „piąte” zakupy.
- Jeżeli klient nie posiada karty w trakcie dokonywanie zakupów lub z innych względów nie przekazał jej pracownikowi „Fryzela” – nie otrzymuje pieczątki. Pieczątka za dokonane zakupy nie może być postawiona na kartę Klienta na podstawie później okazanego paragonu fiskalnego i karty.
- Wszelkie reklamacje dotyczące ilości zapisanych punktów będą rozpatrywane przez organizatora w obecności Klienta po przedstawieniu przez Klienta paragonu fiskalnego dotyczącego reklamowanej transakcji. Reklamację Klienta może składać w ciągu 7 dni od daty zakupów za pośrednictwem sklepu w którym dokonał transakcji.
OKRES WAŻNOŚCI KARTY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Karta Programu Lojalnościowego jest ważna przez rok od daty wydania.
- Organizator może w dowolnym czasie zdecydować o zakończeniu programu przy zastosowaniu odpowiednich form informacji i ogłoszeń w sklepach
- Ogłoszenie o likwidacji programu musi być przez organizatora zamieszczone w sklepach biorących udział w programie w dobrze widocznych miejscach z wyprzedzeniem 30 dniowym. Ogłoszenie musi zawierać szczegółowe zasady likwidacji i datę upływu terminu wymiany pieczątek na produkty.
- Po upływie okresu wyznaczonego w ogłoszeniu pieczątek „Karty Programu Lojalnościowego” nie można gromadzić, ani wykorzystać 20% zniżki.
|